Za mystery shopping skriveni kupac je najbitnija stavka

Skriveni kupac

Mystery shopping jedan je od najboljih i najučinkovitijih načina da tvrtke saznaju što funkcionira, a što ne. Ako ste ikada ušli u trgovinu i primijetili okvir za komentare ili pritužbe, tada ste već iskusili tvrtku koja cijeni mišljenja i traži načine da poboljša cjelokupno iskustvo svojih kupaca. Tako je skriveni kupac živa verzija okvira za komentare i, u zamjenu za financijsku naknadu, proizvest će dobro napisanu procjenu koja se može koristiti za poboljšanje svakog aspekta poslovanja.

Za mystery shopping skriveni kupac je najbitnija stavka

Iako skrivani kupac radi u tajnosti, zapravo nema misterija zašto svaka industrija cijeni rad tajnog kupca i vrijedne informacije koje samo oni mogu pružiti. Svaki skriveni kupac mora imati oko za detalje, što znači da ćete primijetiti i najmanje točke koje drugi mogu previdjeti. Budući da će vaša procjena biti u pisanom obliku, morate također imati sposobnost jasnog i učinkovitog pisanja.

Ali treba biti oprezan ako skriveni kupac želite i sami postati. Postoji stara izreka koja kaže: „Ako nešto zvuči previše dobro da bi bilo istinito, vjerojatno i jest.“ Danas ta izreka vrijedi u gotovo svakom aspektu života, uključujući i posao. Ako prilika za tajnu kupnju zvuči dobro i puno obećava, bilo bi mudro istražiti tvrtku prije nego što postanete član. Možete provesti vlastitu, neovisnu istragu za bilo kakve potencijalne pritužbe podnesene protiv tvrtke kako biste utvrdili je li tvrtka kredibilna ili nije.

Mystery shopping, alat koji se intenzivno koristi u istraživanju tržišta i procjeni usluga kupcima, dolazi u različitim oblicima kako bi odgovarao različitim poslovnim potrebama. Ova metoda uključuje pojedince, poznate kao skriveni kupac, koji djeluju kao stalni kupci kako bi ocijenili kvalitetu usluge, usklađenost s propisima i prikupili specifične informacije o proizvodima i uslugama.

Najrasprostranjenija vrsta tajne kupnje jest tajanstvene trgovine na licu mjesta. Ovaj tradicionalni oblik tajne kupnje uključuje posjet fizičkim trgovinama kako bi se procijenila korisnička služba, okruženje trgovine i kvaliteta proizvoda. U tom slučaju skriveni kupac obavljaju specifične zadatke kao što su kupnja, postavljanje pitanja ili vraćanje artikala, a sve to dok promatraju i ocjenjuju ponašanje osoblja i prezentaciju trgovine.

Tags:
, , , ,